2014. február 7., péntek

Miért is szeretnél kutyát?

Ez egy igazán fontos kérdés és természetesen sokféle válasz létezik. Én az alábbiakat fogalmaztam meg mielőtt belevágtam:

1. A kutya segít, hogy egészségesebb életet éljek.
Sokszor elhatároztam már, hogy rendszeresen mozogni fogok (aminek jótékony hatásaként fogyok, alakom formálódik és a kondim is jobb lesz). Ebbe a kategóriába tartozik, hogy pl. salsazni tanultam és nagyon élveztem, jógaórákat látogattam, jóga táborokban vettem újabb és újabb lendületet, de sajnos a rendszeres gyakorlásától elmaradok (de nem adom fel :-) Ha lesz egy kutyám, akit rendszeresen sétáltatnom kell, akkor közelebb kerülök a célomhoz.

2. A kutya segít relaxálni és a jelenre figyelni.
A kutyák kikövetelik a figyelmet. Nem "agyalnak" és aggódnak a jövő miatt, mert a pillanatban élnek és élvezik azt. Ha  velem lesz, akkor mindig emlékeztet majd arra, hogy  élvezzem azt, amit éppen csinálok, mert éppen a jövőmet is teremtem általa.

3. A kutya segítségével jobban megismerem magam, érzelmi reakcióimat.
Cesar Millan nyomdokain járva nem kérdés, hogy én leszek a falkavezér. Vagy mégse?

4. A kutya segítségével új emberekkel ismerkedhetek meg, újabb közösségekhez csatlakozhatok.

Te mit válaszolnál / válaszoltál a "Miért is szeretnék kutyát?" kérdésre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése