2014. február 5., szerda

Kutyajó kérdések

A kérdések, amikre nem árt, ha választ adsz magadnak mielőtt belevágsz életed egyik legnagyobb kalandjába:
  1. Miért is szeretnék kutyát?
  2. Képes vagyok hosszútávra (10-15 évre) elkötelezni magam?
  3. Mit fognak hozzá szólni a családtagjaim?  Felkészítettem őket?
  4. Hol fogom tartani a kutyát?
  5. Kész vagyok megváltoztatni az életstílusomat?
  6. Mennyit dolgozom naponta?
  7. Hogy telik egy tipikus hetem / hétvégém?
  8. Hogy fog telni a hetem / hétvégém, ha már van kutyám?
  9. Tudok majd vele minőségi időt tölteni?
  10. Mi lesz a kutyával, ha vakációra megyek?
  11. Pénzügyileg felkészültem az állattartásra?
  12. Milyen kutyát szeretnék?
  13. Hogyan válasszam ki a megfelelőt?
  14. Örökbefogadás vagy vásárlás?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése