2014. február 10., hétfő

Komfortos eb lakhely kialakítása

Ahogy azt az előző bejegyzésben is olvashattad, 4 alapos motivációm is volt arra, hogy végre kutyatulajdonossá váljak. Ezeket megosztottam a családtagokkal is, mivel szüleimmel közös a kert rész. Ezúton is köszönöm Anyukámnak, hogy túltette magát a kutyáktól való félelmén és támogatott az álmom megvalósításában!
  1. Tisztáztuk, hogy kinti kutya lesz vagyis építeni kell neki egy kennelt.
  2. Kistestűnek kell lennie, nehogy véletlenül feldöntse a szüleimet illetve beférjen a kocsiba, ha túrázni megyünk.
Hogy is néz ki egy kennel? Mekkora helyre van szüksége minimum? Vegyünk vagy csináltassunk?
Mekkora és milyen legyen a kutyaház? Vegyünk vagy csináltassunk?

Jó pár weboldalt meglátogatva és lakatossal beszélve a "Csináld egy kis külső segítséggel!" verzió mellett döntöttünk. Természetesen, mint minden építkezés esetén, megdőlt a papírforma. Nem a kigondolt költségkeretből és nem a megálmodott határidőre (az esőnapokat nem terveztük be) készült el. Ahogy mondani szokták: Ez a projekt nem valósulhatott volna meg, ha nincs az Apukám. :-) Én nem igazán értettem milyen oszlopokra, dróthálóra, csavarokra, vasakra, palára stb. van szükség. Azt hiszem valamennyien gyarapodtunk pár ősz hajszállal, amire elkészült, de megérte:


A boltban kapható kutyaházak sem nyerték el a tetszésemet és egy téliesített kutyaházat rendeltem. Eldönthettem, hogy milyen típusú legyen a ház, milyen színű legyen a külseje, a teteje, kell-e élvédő stb. Mindent a kedves ügyfélért.  Az interneten találtam a készítőt és kiderült, hogy két utcányira lakik csak tőlünk, így a házhoz szállítás is megoldódott :-) Itt látható közelebbről az "összkomfortos" lakhely:


Amint láthatod, igazán felkészültünk az új családtag érkeztére. Milyen is legyen Ő? Hogyan válasszam ki? Honnan érkezzen? Ezekről majd a következő bejegyzésekben olvashatsz!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése