2014. február 19., szerda

Mi volt az izgalom forrása?

A tőlem telhető legjobban felkészültem Rusty fogadására. Utánaolvastam könyvekben, interneten a felmerülő kérdéseknek. Még a hazahozatal előtt tanácstalanul álltunk Anyuval a nyakörvek, pórázok garmada előtt, mert ügye Rusty nyakméretét nem vettem le. Beszereztük az etető és itató tálkáját, egy labdát (amit már a második napon kivégzett) és sikerült a tápok közül is választanunk. Barátoktól, kollégáktól kértem segítséget, hogy használt plédet, törölközőt szerezzek a kutyaházba illetve a szállításhoz. Ezúton is köszönöm a támogatásotokat :-)!

Mit, mekkora méretben és hol vegyek?

Nos, a nyakörv és a póráz jó lett. A tálak is jól funkcionálnak, a választott kutyakaja is sikert aratott és a kutyaház is elnyerte Rusty tetszését.

Felkészültem a hosszas ugatásra, vonyításra az első napokban, de arra nem, hogy a gondosan megépített kennel 10x10 cm-es kockáján kifér a kutya feje! Szuper! Rusty feje kint és a nyakörv miatt küzdelmes a behúzása. Miután vettem pár mély lélegzetet arra jutottam, hogy ahol kifér a feje ott vissza is tudja húzni, anélkül, hogy megfojtaná magát. Az élet igazolta ezt a feltételezést és pár nap elteltével szerencsére leszokott róla. (Azért olykor titkon ránéztem, hogy a vonítás a távollétemnek köszönhető vagy az időleges beszorulásnak...)

Tanulság? Sok mindennek utána tudok nézni előre, kikérhetem mások véleményét, de az adott problémás helyzetben (ami korábban fel sem merült mint problémaforrás) csak én dönthetek arról, hogy miként reagálok, milyen megoldást választok. Szóval lélegezz, nyugodj meg és vedd számba az alternatívákat. Az adott helyzetben úgyis a legjobb döntést fogod meghozni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése