2014. július 8., kedd

Kinek kell ma esernyő?


Tegnap még a hőségre panaszkodtam, de ma megjött a várva várt felüdülés: dörög az ég, s esik az eső. Elképzelem, ahogy kellemesen lehűl a levegő, fellélegzik növény, állat és ember egyaránt. Én is fellélegezhetnék, de nem tudok, sőt lassan fojtogatóbb a levegő, mint tegnap. Miért is? A fránya tetőablakok miatt. Értelemszerűen azokat most nem nyithatjuk ki. Bekapcsolom a hátam mögött lévő ventilátort, hogy legalább kavarja a levegőt. Várom, hogy elálljon az eső és akkor újra kinyithatjuk az ablakokat.
Közben álmodozom (két feladat között). Elképzelem, ahogy Rusty békésen durmol a lábtörlőn a bejárati ajtóban vagy a teraszon a kosarában.
Ilyen pózban képzelem el Rusty-t
Ez annyit jelent, hogy alaposan kipiheni magát, amíg hazaérek és boldogan indul útnak velem.
Egyik kedves olvasóm írta, hogy az ő kedvence csak két időjárási tényezőt nem szeret: az esőt és a szelet. Akkor ő most nincs könnyű helyzetben. Én meg újfent megfogadom, hogy végre veszek magamnak egy használható esőkabátot a kutyasétáltatáshoz, de addig is marad az ernyő. A lényeg: felejtsd el a kifogásokat és menj el kedvenceddel levegőzni, akár esik, akár fúj!
Persze az ernyő az én kezemben lesz :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése