2014. június 11., szerda

Átváltoztatjuk kutyamódra

Hűvös hétfői nap volt, amikor ellátogattunk a kutyakozmetikushoz. Ez mindkettőnk számára az első alkalom volt. Ráfért már egy alapos fürdés Rusty-ra illetve a nyári meleg elviselésének megkönnyítésére egy nyírás is. Fogalmam sem volt mi sül ki belőle, de bíztam a szakemberben. Gondoltam végigfotózom az eseményt, s megosztom itt a blogon. Ehelyett átvették őt (kiderült, hogy már ismerik a fizimiskáját, mert látták egy örökbefogadó napon) és kérték, hogy 2 óra múlva menjek érte. Ez volt az első alkalom, hogy idegeneknél magára hagytam. Szerencsére elkezdett játszani egy másik kutyával, így kisurranhattam észrevétlenül. Házimunkával töltöttem az időmet és izgatottan mentem vissza. Ilyen szőrös állapotban hagytam ott:
Rusty nyírás előtt
És egy új kutyát kaptam vissza:
Rusty új ruhában :-)
Elmondás szerint minden rendben ment, csak a többi kutyát nem bírta (a méregzsák jelzőt használták, ami gondolom az ugatást takarja :-). Persze aznap meg volt illetődve (sértve?), hiszen olyan helyeken is járhatott a kozmetikus ollója, amit ide nem illendő leírni. Nagyon puha a bundácskája, szeretjük is simogatni és a meleget is jobban viseli. Ettől függetlenül én imádom hosszú szőrrel, mert akkor valahogy karakteresebb, bohémabb a megjelenése. Sebaj, az idő majd ezt is megoldja. Most mindenesetre könnyebben észreveszem a kullancsokat és bogáncsokat, s a sarat is egyszerűbb lemosni a hasáról.
Első nap az új frizurával


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése