2014. április 3., csütörtök

Egy hosszú munkanap végén

Este volt, bőven munkaidő után, mindenki elhagyta már az irodát, s rám várt a kulcs leadása (s nem beadása ;-) Fáradt voltam, mert mozgalmas nap állt mögöttem, nem tervezett sürgőssé vált teendőkkel, telefonhívásokkal tarkítva, amik sok érzelmi energiámat elfogyasztották, mert vissza-vissza estem a megszokott aggódó üzemmódomba. Haladásként értékelem, hogy erre egyre tudatosabb vagyok és sikerül hamar túllendülnöm rajta, s arra figyelni, amit el szeretnék érni. JELENLÉT!
Naplemente a Balatonnál
No, nem a fenti látvány fogadott amikor kiléptem az irodából. A képet mobillal készítettem a hétvégén, csak sajna nem igazán tükrözi vissza a valóságot, ahol a napkorong maga volt vörös színű. Csodaszép volt! 
Az óraállítástól függetlenül már sötét volt. Fáradt voltam. Ugyanakkor hálás is, mert a négylábú személyi edzőm (korábbi bejegyzés itt) türelmesen várt rám a késői óra ellenére. Neki köszönhető, hogy magamhoz tértem a friss levegőn, sikerélménnyel ajándékozott meg mert pl. leült, amikor azt kértem és nem is húzta a pórázt.
Éjszakai portré
Rustynak köszönhető ez a bejegyzés is, mert ihletet adott hozzá. Igen, a kép homályos. Az éjszakai, vakus fotózást még gyakorolnom kell. ;-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése